۱۴۰۳ مرداد ۲, سه‌شنبه

جنایات اینها متجاهرانه و تحت حمایت نیوزهای جاسوسی و مصلح کشور است

 از سال 1401 به شدت و با ارسال متعدد داریم جنایات این چهار باند را معرفی میکنیم و چون حکومت علیه شان اقدامی نکرده مشخص است که هم حکومت و هم سازمانهای مسلح و جاسوسی کشور و هم خود این جنایتکاران همگی همدست و جنایتکار هستند.

از سال 1401 تاکنون روزانه صدها لات و اوباشو کص کشِ دزد و قوادِ دزد و ترویست ایرانی و پاکستانی و افغانی یا حضورا یا با کنفرانس اینترنتی در طبقات اول و سوم ک19 پ17 حضور مستقیم یا مجازی دارند و به انواع نقشه کشی هاو شکنجه ها ولات بازی ها علیه مردم مشغول و اصلا پلاکهای 3 و5 و15 و 17 و 19 و23 واقع در کوچه نوزدهم خیابان ابراهیمی جنوبی که در روبروی برج افق اکباتان و روبروی پژوهشکده سوانح طبیعی واقع هستند مرکز حمایت از فعالیت های تروریستی و مافیایی و ضد مردمی و ضد زن شده است. روزناه هزاران نفر شکنجه و کشته شده اند و مدارکشان و ثروتشان به افغانی ها و پاکستانی های غیر مجاز داده شده است.

لاتها و اوباش را سازماندهی و تعلیم میدهند در نقاط مختلف تهران و شهرستانها علیه بی حجاب ها و علیه زنان صیغه ای و علیه کرواتی ها و علیه تیپهای جوانان مدرن دست به ایذا و اذیت بزنند از فحاشی گرفته تا ضربو شتم و آدمربایی و قتل.

باید علیه این چهار باند که نام و عکس برخی اعضای آن در این وبلاگ هست برخورد قاطع و منکوب کننده شود.

توجه باید تمام مطالب این وبلاگ را و وبلاگهای لینک داده شده ر ابخوانید تا بتوانید علیه اینها خوب برنامه ریزی و سرکوب انجام دهید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر