۱۴۰۳ مهر ۴, چهارشنبه

مفتخوران مردم آزار چگونه از وسایل جاسوسی فوق مدرن برای مردم آزاری استفاده میکنند؟

مفتخوری
کجای دنیا غیر از کشورهای اسلامی به مردان و زنان برای مزاحمت و لات بازی و شرخری و اوباشی گری و مردم آزاری  علیه زنان و علیه رابطه زن و مرد و علیه نویسنده ها و هنرمندان و ورزشکاران پول پرداخت می کنند آن هم به نام حمایت از اسلام یا نمی گویند برای حمایت از اسلام است ولی امکانات پلیس و واجا و سپاه را در جهت حمایت از این اوباش بکار می گیرند.

با دوربین جاسوسی و استراق سمع و اسپیکر مخفی مزاحم مردم شوند.
این چهار باند همه اعضایش شرخر و آشغال و اوباش هستند.
قدیری و بدری اغول بیک و داودی از بدو سکونت اوایل دهه ۱۳۹۰ تاکنون تقریبا همیشه در ساختمان هستند. چرا؟ و منبع درامدشان چیست؟ منبع درامدشان را چگونه بدست آورده اند.
چرا نیکونژاد شیرازی از مرداد ۱۴۰۱ تاکون دایم در اطراف برج افق بخصوص ک۱۹پ۱۵ و ک۱۹پ۱۷ و ک۱۹پ۱۹ حضور دارد؟  (نیکونژاد در دهه ۱۳۸۰ خودش را کارمند امنیتی فرودگاه مهرآباد در لباس فروشنده فرش فرودگاه اعلام کرده بوده است. و مجید امیری که مقلد صدای میبدی پارس تیوی نیز هست خودش را مامور امنیتی صدا و سیمای قم معرفی کرده بوده است)
این آدمها و خانواده شان  فعالیت هایی دارند که ماهی ۱۰هزار دلار آمریکا هزینه دارد از کجا می اورند؟
مردم معمولا گزارش نمی دهند ولی از هر چند میلیون یک نفر به بعضی چیزها توجه می کند و گزارش کتبی در قالب وبلاگ و کانال و کامنت و ایمیل و کاغذ به ادارات می دهد. واقعا صداهایی از بلندگوهای موجود با سیستم هک سراسری پخش میشود که در مکانهایی که دوربین نظارت شهری و عمومی و مکانهایی که این چهار باند دوربین مخفی نصب کرده اند، مزاحم مردان و زنان مختلف میشوند ولی این صداها در حد حداقل شنوایی از لحاظ دسیبل پخش میشود و فقط برخی از مردم میشنوند و در بلندگوها در سال ۱۴۰۲ بیش از همه اخوان و خانمی که خود را به دروغ مسیح علی نژاد معرفی کرده بود و محمدمهدی نیکونژاد شیرازی و داودی و حاجی زاده پخش میشد.
پخش صدا از بلندگوها به این سبک علیه مردم حداقل از اوایل دهه ۱۳۹۰ ولی بصورت خاص حداقل از اواخر دهه ۱۳۷۰ آغاز شده است.

این حفظ اسلام و تبلیغ اسلام با این روش های ضد انسانی از قبیل موارد زیر صورت می گیرد:
1_لوازم جاسوسی در حریم خصوصی. و کاری و پخش صدا از اسپیکر مخفی و هک شده.
2_شرخرپروری و لات پروری
3_مزاحمت در روابط عشقی و جنسی مردم
4_ پخش صدا در شهر و از رابیتس مغازه ها
5_آزار ورزشکاران و هنرمندان و نویسندها
6_ آزار زنان بخصوص آزار زنان مجرد تنها و فضولی در زندگی آنها و شایعه سازی
7_استفاده از شبیه القیافه و شبیه الصدای مجریان ماهواره و مشاهیر و افراد گمنام
8_عوضی بازی یعنی خود را به نام دیگری و به نام تارگت معرفی کردن
9_ شهادت و روایت دروغ کردن
10_ بدروغ خود را وکیل و رئیس و مرئوس و دوست و همکار و همسر و دوست دختر و دوست پسر تارگتها اعلام کردن
11_ مغازه داران را تشویق یا ترقیب یا تهدید کرده تا جنس را گرانتر بفروشند به برخی تیپها یا برخی اشخاص
12_مغازه داران را تهدید یا ترساندن تا به اشخاصی ارزان تر از حد بفروشند.
13_مضروب کردن یا آزار مغازه داران و کارمندان با نشان داذن عکس تارگت یا ذکر اسم تارگت که می خواهند منفورش کنند. (مثلا مغازه داران را اذیت کنند بگویند در حمایت از علی کریمی یا فلان فرد گمنام چنین داریم می کنیم.)


لازم به ذکر است در ک۱۹پ۱۷ روبروی برج افق اکباتان، واحد ۴ قدیری و واحد۸ بدری و واحد۱۰ اخوان و داودی و واحد ۹ افتخاری  و رزاقی و واحد ۱۴ رستمی و زمان سکونت زبرجدی شهریار تا بهمن ۱۴۰۱ بیش لز بقیه واحدهای سهم غفاری پور میهمان از نوع لات و اوباش متجاهر و غیر متجاهر داشته و دارند و همگی این واحدها توسط اوباش جنگ روانی دانشگاه کاشان خط می گیرند و حمایت میشوند.

این حرامزاده ها جنایت می کنند می گویند برای حمایت از خواهر فلانی کردیم.

یا جنایت می کنند می گویند برای رفع مزاحمت علیه چهار برادر ابوالقاسمی کنی و ابوالفضل محمدی کردیم.

یا در جهت منافع این چهار برادر و تورج رام جنایت می کنند و چون با همکاری خود همین ها نام این چهار برادر و تورج رام را صدر ثقة یا AliSadr و ‌AliSeghat (عوضی بودن این چهار برادر) تبلیغ می کنند که این جنایات را برای دفاع از علی ثقة و علی صدر کرده اند. تا من که گزارشگر هستم را خراب کنند.

دفعه های قبل که گزارش دادیم اینها بدروغ خود را خواهر ما معرفی می کنند خود مردان مجرم رفتند داخل پلاک ۱۵ زنی بیگناه که عادت داشت وقتی از  کسی نزد وی بدگویی می کردند میگفت  (اون هم خواهر من) و (اون هم برادر من چرا بدگویی کنیم) را مضروب و اسیر کرده بردند. کسانیکه این جنایت را کردند تورج رام و ابوالقاسمی ها و بدری و قدیری و حاجی زاده و رستمی و زبرجدی شهریار و بدری اغول بیک و داودی و خلیفه بنی روانی و قدیری و نیکونژاد بودند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر