۱۴۰۳ مهر ۴, چهارشنبه

اطلاعاتی درباره وسایل جاسوسی و روشهای فریب خوردن ابرقدرتها

وجه کنید.
توجه کنید.
دانشجویان جنسیت مرد، ورودی ۱۳۷۶ رشته فرش کاشان، طی عملیات پیچیده ای، ایده ۱۱ سپتامبر را به القاعده انتقال داده و آمریکا و موساد را فریب دادند بطوریکه چون از اولین مخبران احتمال ۱۱ سپتامبر هم بودند، یک کشور خارجی آنها را مسئول جاسوسی از ایرانیان کرد.

دست کم از سال 2003 سمعکهایی رادیویی که احتمالا از  جنس عصب و غبار جاسوس ، ساخته شده است روی ایرانی ها و عرب ها و افغانی ها نصب شده است.

این سمعک صدای مخابره شده با امواج الکترومغناطیس را مستقیم به پالس عصبی تبدیل می کند.

یک دستگاه که روی گوش یا حنجره یا حلق نصب میشود نیز هست که فکری که از مغز روی عصب شنوایی یا گفتاری ، نشت می کند را به موج مخابراتی تبدیل می کند در نتیجه یک دستگاه خواندن فکر یا تله پاتی است.

این دستگاه با همکاری دانشجویان امنیتی و جاسوسی که در کاشان نقش دانشجوی هنر را بازی می کردند روی دستکم یک نفر  نصب شده است.

با توجه به روحیه استثماری سازنده این وسایل، احتمالا روی میلیون ها ایرانی و عرب و افغانی و سایر مردم جهان نصب شده است.

موضوع ۱۱ سپتامبر این است که تعدادی از دانشجویان فرش ۷۶ کاشان از بین اراذل و اوباش جهت جاسوسی و جنگ روانی و جنگ فرهنگ ها و عضویت در مافیای ایران بخصوص جهت مافیای املاک و مافیای تجارت و مافیای منابع انسانی، به دانشگاه کاشان فرستاده شده بودند.

روزی که القاعده ناو آمریکایی را منفجر کرد من به حمید کارگر پیر و امیر وارسته حیدری گفتم که با توجه به مهارت عربها و مسلمانان در هواپیماربایی، بالاخره آنها چند هواپیما را ربوده به نقاط حساس آمریکا خواهند زد.

دانشجویان فرش ۷۶ کاشان این مکالمه را ضبط و سپس چند کار انجام شده است.

بخش پرورش دهنده مافیا در وزارت اطلاعات مکالمه را دریافت و با بچه های هنر کاشان ، کارگروه اجرای ۱۱ سپتامبر تشکیل میدهد. سلکی و اسدی و وارسته و مختاری و حنیفی و چندین دانشجو عضو این کارگروه بودند.

سپس با یک کشور پیشرفته که شاید آمریکا یا اسراییل باشد تماس گرفته و خطر ۱۱ سپنامبر اعلام مبشود و حسن نیت تقلبی اعلام میشود.

سپس همان کارگروه، مختاری یا محتشم مختارزاده یا چند نفر را به نزد طالبان و القاعده می فرستد تا ایده ۱۱ سپتامبر مطرح و مورد بحث واقع شود تا در دستگاه های استراق سمع آمریکا و سایر کشورها شنیده شود.

پس از جنایت ۱۱ سپتامبر ، بچه های هنر دانشگاه کاشان که برای جنگ روانی و جنگ فرهنگ ها و جنایات سازمان یافته تعلیم دیده اند ، عزیزدردانه آمریکا و موساد شدند و این سازمانها میلیون ها لوازم جاسوسی مدرن از قبیل دوربین مخفی و استراق سمع و ایمپلنت های گوش و حنجره و اسپیکر مخفی به اینها داده اند.

این دانشجویان به اهداف زیر از وسایل استفاده کرده اند:
۱- جنگ روانی و جنگ فرهنگ ها. أنها بر ضد مدرنیسم و بر ضد فمینیسم و بر ضد سکولاریسم و بر ضد لیبرالیسم، لات ها و اوباش را سازماندهی و صاحب قدرت جاسوسی از زنان و مردان کرده اند. علیه نویسندگان و بلاگرها و زنان متجدد و اقلیتهای جنسی و علیه زنان ورزشکار و هنرمند.

۲-مافیا. مافیای املاک و مافیای تجارت و مافیای امور اداری و مافیای پولشویی.
آنها SharKharan را مجهز به وسایل جاسوسی مدرن کرده اند. اطلاعات را جاسوسی و می دزدند و باعث ضرر و ورشکستگی تولید کنندگان و مغازه داران و پیمانکاران میشوند.

افراد و خانواده های شرور که بسیار از این وسایل استفاده کرده اند و زنجیره ای به هم متصل هستند و عملیات عوضی بازی و عملیات شبیه الصورت نیز انجام میدهند عبارتند از :
دانشگاه کاشان :
امیر وارسته حیدری و حمید کارگر پیر و فرهاد مختاری کرچگانی و محمدصادق اسدی رازی و مجید امیری و محمدمهدی نیکونژاد و مهدی هاشم آبادی سبزواری و محتشم مختارزاده و جواد آقاجانی
از k19p17 :
داوودی و قدیری و بدری اغول بیک و زبرجدی شهریار و افتخاری و اخوان و حاجی زاده و رستمی و خلیفه بنی روانی
از ۱۴۸۱۹:
برادران ابوالقاسمی کنی و برادران الله قلی یا الا قلی و تورج رام

در سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ یک دستگاه یا لپتاپ از اسرای خارجی توسط آقای داوودی به غنیمت گرفته شده بود که وی عمدی یا سهوی اسامی را در دستگاه یا  لپتاپ جستجو که می کرد اعلائم گرافیکی کنار اسم و عکس فرد مربوطه ظاهر میشد و هر آیکون را که کلیک می کردند شخص دیر یا زود یا توسط انسان های دیگر یا توسط کپسول مخابراتی کشنده درون بدن کشته میشد.
کیومرث پوراحمد  و خلبان گروه واگنر و فیروز نادری مریخ نورد ساز و مهرجویی و آرمیتا گراوند و ...
در سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ به یکباره تعداد زیادی هنرمند و ورزشکار و اصحاب رسانه مدرن و متجدد ایرانی مردند.

چنین به نظر میرسد تیم دانشجویان کاشان و فرمانده های آنها در راستای اسلامگرایی و جنگ روانی و جنگ فرهنگ ها و مافیاگری در بدن مشاهیر ایران کپسول های کشنده گذاشته یا اینکه افرادی را جهت مرگ مشاهیر سازماندهی و برنامه ریزی قبلی کرده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر